Малювання з натури
Компонування малюнка Принципи компонування малюнка на форматі аркуша однакові для будь-якого зображення. Виключень при малюванні одиночних моделей майже не буває: той же загальний білий силует,...
Побудова форми Залежно від характеру будови будь-яка людська голова може мати різну форму - яйцеподібну, грушоподібну, кулясту. Тому при побудові форми голови...




Контактні дані Москва, Маросейка вул., 4
Телефон: +7 (495) 670 43 17
Телефон: +7 (495) 720 22 15
Декоративний малюнок Дуже багата матеріальна основа декоративно-прикладного мистецтва, тобто використання різноманітних матеріалів. Майстри народних художніх промислів застосовують глину, виробні камені, кістку, ріг, дерево,...
Робота над малюнком Наступає та стадія роботи над малюнком, коли потрібно багато чого уточнити, виправити. Загальне враження від нього зараз таке, що просторовий характер в основному виявлений і потрібно щось більше певне. Більшу...
Допоміжні лінії
Дотримуйтеся неухильного дотримання всіх вимог до роботи, і до вас прийде впевненість у тім, що натура початку "слухатися" олівець. Після того як намітили більшу форму, переходите до визначення основних пропорцій черепа і його положень у просторі - можливого нахилу вперед або назад, залежно від постановки натури.

Щоб це було легше зробити, проведіть умовні допоміжні лінії, одна йз яких буде серединна (інакше неї називають профільною), інша - горизонтальна. Допоміжні лінії утворять хрестоподібну пересекаемость, що визначає положення (у цьому випадку черепа) натури в просторі. Серединна лінія ділить зображення точно навпіл, якщо стосовно малювальника череп розташований в анфас, тобто прямо звернений лицьовою частиною.

Але лінія продовжує залишатися серединної й для різних положень натури, тому що проходить вертикально через середину лобової частини, грушоподібного отвору носа, верхнє й нижнечелюстных костей. Горизонтальна лінія в різних положеннях натури теж умовна; вона проходить через середину очних западин і ділить череп на дві приблизно рівні частини по висоті. Від правильно проведених допоміжних ліній залежить розташування черепа у форматі.

Загальні пропорції намічайте з обов'язковим залученням геометричних обсягів: наприклад, череп можна "помістити" у паралелепіпед. Пропорції визначайте на око, уточните, якщо треба, і одночасно переходите до побудови перспективних площин, що обмежують обсяг черепа (поверхня лицьової, лобової й бічної частин).

Завжди орієнтуйтеся на допоміжні серединну й горизонтальну лінії. Вони добре "тримають" побудову. Уточнюйте на основі цих двох орієнтирів всі тридцятимільйонної передньої частини черепа по відношенню друг до друга: лобової кістки до очних западин, скуловых костей до грушоподібного отвору, верхньому щелепі до нижнього.
Copyright (c) 2009