Малювання з натури
Компонування малюнка Принципи компонування малюнка на форматі аркуша однакові для будь-якого зображення. Виключень при малюванні одиночних моделей майже не буває: той же загальний білий силует,...
Побудова форми Залежно від характеру будови будь-яка людська голова може мати різну форму - яйцеподібну, грушоподібну, кулясту. Тому при побудові форми голови...




Контактні дані Москва, Маросейка вул., 4
Телефон: +7 (495) 670 43 17
Телефон: +7 (495) 720 22 15
Декоративний малюнок Дуже багата матеріальна основа декоративно-прикладного мистецтва, тобто використання різноманітних матеріалів. Майстри народних художніх промислів застосовують глину, виробні камені, кістку, ріг, дерево,...
Робота над малюнком Наступає та стадія роботи над малюнком, коли потрібно багато чого уточнити, виправити. Загальне враження від нього зараз таке, що просторовий характер в основному виявлений і потрібно щось більше певне. Більшу...
Виконання малюнка
Наступна стадія виконання малюнка - застосування способу "обрубовки". У процесі виконання малюнка з натури кожному з вас просто необхідно якийсь час побыть як би в ролі скульптора, що починає свою роботу в глині із загальних мас, що утворять обсяг скульптури. Після порівняння малюнка з натурою переходите до більше точної характеристики зображення.

Постійно помнете, що роботу потрібно вести обережно, не зловживаючи натисками олівця й не бруднячи малюнок зайвими слідами графіту. Педантичне виконання вимог у навчальному малюванні хоча й сковує трохи малює, але проте дисциплінує, привчає до дуже коштовного в образотворчій практиці якостям - високій техніці володіння інструментами, культурі малювання.

Звичайно, етапність (стадийность) у малюванні з натури багато в чому умовна. Справа в тому, що в навчальних цілях увага малювальника доводиться направляти на ті або інші сторони зображення, тому поділ на певні етапи тут доречно, хоча ведення малюнка є просто процес послідовного рішення виникаючих одна за іншою, завдань.

Зараз ви переходите до передачі пластичної форми зліпка губ. Будьте тут настільки ж уважні, як і раніше. Але там у вас були трохи інші мети, а в процесі уточнення деталей причепливо стежите за переходом однієї поверхні в іншу, знову ж увесь час порівнюючи як весь малюнок з натурою, так і одна частина в зображенні з інший, і шукайте їхній взаємозв'язок.

При уточненні елементів форми в зовнішніх країв зображення аналізуйте поверхні, що скорочуються, тому що від такої уваги до них залежить підсумкове перспективне й тональне рішення малюнка. Уточнення деталей повинне починатися з поступового й непомітного переходу. Для вас новий етап роботи тепер полягає в тім, щоб продовжувати зберігати безперервну послідовність ведення малюнка від простого до складного.
Copyright (c) 2009