Малювання з натури
Компонування малюнка Принципи компонування малюнка на форматі аркуша однакові для будь-якого зображення. Виключень при малюванні одиночних моделей майже не буває: той же загальний білий силует,...
Побудова форми Залежно від характеру будови будь-яка людська голова може мати різну форму - яйцеподібну, грушоподібну, кулясту. Тому при побудові форми голови...

Уютный отель в Центре Иркутска: организация детских праздников иркутск.;молодежные хорошие рюкзаки фото каталог вечерние сумки мужские белые трусы stylezone.com.ua


Контактні дані Москва, Маросейка вул., 4
Телефон: +7 (495) 670 43 17
Телефон: +7 (495) 720 22 15
Декоративний малюнок Дуже багата матеріальна основа декоративно-прикладного мистецтва, тобто використання різноманітних матеріалів. Майстри народних художніх промислів застосовують глину, виробні камені, кістку, ріг, дерево,...
Робота над малюнком Наступає та стадія роботи над малюнком, коли потрібно багато чого уточнити, виправити. Загальне враження від нього зараз таке, що просторовий характер в основному виявлений і потрібно щось більше певне. Більшу...
Тонової малюнок экорше голови людини
У середині 60-х років XVIII в. французький скульптор, що перебував у Римі, Жан Антуан Гудон виконав анатомічну фігуру "Людин з оголеними мускулами" (экорше). З тих пор у всіх навчальних художніх закладах по цій фігурі, розмноженої в гіпсових виливках (зліпках) у цілому й по деталях (голова, руки, ноги й т.п.), вивчають пластичну анатомію, зрозуміло, виконуючи малюнки з натури.

Цінність экорше, як по-французькому називають фігуру і її деталі, незаперечна, тому що цей незамінний навчальний посібник для майбутніх графіків, живописців і скульпторів. Практично малюючи з натури череп, а потім гіпсове экорше голови, ви, одержавши в такий спосіб необхідні відомості, приступитеся до малювання гіпсового виливка скульптурного добутку, створеного в античний час більше двох тисячоріч назад.

При погляді на экорше ви повинні уявити собі, як високі були потреби людей в образотворчому мистецтві. Добутки створювалися художниками, що пройшли справжню школу навчання професійній майстерності й збагаченим академічним знанням анатомії людини. Тоді художники вчилися по-справжньому, знали й уміли дуже багато.

Недарма Сам Гудон у віці 15 років надійшов учитися в паризьку Академію мистецтв і пробув у ній рівно 9 років. У деяких художніх навчальних закладах європейських країн, у тому числі в петербурзькій Академії мистецтв, на навчання брали хлопчиків з п'ятирічного віку, як це було, наприклад, з такими потім знаменитими художниками, що стали, як Андрій Іванович Іванов, Олексій Єгорович Егоров, Василь Козьмич Шебуев, Орнест Адамович Кипренский.
Copyright (c) 2009