Малювання з натури
Компонування малюнка Принципи компонування малюнка на форматі аркуша однакові для будь-якого зображення. Виключень при малюванні одиночних моделей майже не буває: той же загальний білий силует,...
Побудова форми Залежно від характеру будови будь-яка людська голова може мати різну форму - яйцеподібну, грушоподібну, кулясту. Тому при побудові форми голови...




Контактні дані Москва, Маросейка вул., 4
Телефон: +7 (495) 670 43 17
Телефон: +7 (495) 720 22 15
Декоративний малюнок Дуже багата матеріальна основа декоративно-прикладного мистецтва, тобто використання різноманітних матеріалів. Майстри народних художніх промислів застосовують глину, виробні камені, кістку, ріг, дерево,...
Робота над малюнком Наступає та стадія роботи над малюнком, коли потрібно багато чого уточнити, виправити. Загальне враження від нього зараз таке, що просторовий характер в основному виявлений і потрібно щось більше певне. Більшу...
Тонової малюнок черепа людини
Зображення черепа має свої особливості. З одного боку, натура сама по собі наведено з відомої причини, і втримує в неї лише свідомість того, що це потрібно. З іншого боку, це яе натурна штучна модель із пластмаси або пап'є-маше, що має хоч і відповідній справжній натурі форми, але все-таки в якімсь ступені облагороджені, а якщо сказати вірніше, згладжені, і фарбування поверхні ясно-сіра.

Тут же перед вами справжній череп, що має особливе фарбування неприємного відтінку, із плямами, що руйнують і без того складну форму. Багато чого підкаже особиста практика кожного з вас. Наприклад, пляма або група плям, що впливають на порушення зорового сприйняття окремих частин загальної форми, повинні вами проигнорироваться. Треба вчитися виглядати основне, бачити більшу форму й підкоряти їй подробиці.

Потрібно бачити основні пропорції, пропорційне відношення маси черепної коробки до маси лицьової частини, всю форму лобової частини, вилиць і щелеп і т.д. Звичайно, ця важка справа дається не відразу. При натурному малюванні треба ставити собі певне конкретне завдання, наприклад побудова пропорції.

Оскільки малювання з натури під час навчання - заняття тренувальне, остільки так і треба до цього ставитися. Тут несумісні з навчальним малюнком фантазерство, формотворчество від себе, так само як і передчасне захоплення складними завданнями. Ви вже знаєте, що в роботі з натури нема рації відразу ж братися за тривалий докладний малюнок.

Тут щораз потрібно втягтися в процес малювання. Як у спортсмена перед стартом обов'язково потрібні розбіг, розминка або в музиканта перед концертом - настрой, так і у вас перед тривалою роботою обов'язкові попередні проби у вигляді компоновочной замальовки або виконання олівцевого етюду, у якому можна оперувати великими, узагальненими масами, характерними для зображення черепа.
Copyright (c) 2009