Малювання з натури
Компонування малюнка Принципи компонування малюнка на форматі аркуша однакові для будь-якого зображення. Виключень при малюванні одиночних моделей майже не буває: той же загальний білий силует,...
Побудова форми Залежно від характеру будови будь-яка людська голова може мати різну форму - яйцеподібну, грушоподібну, кулясту. Тому при побудові форми голови...

футбольные сороконожки футбольные бутсы дешевая футбольная обувь бутсы


Контактні дані Москва, Маросейка вул., 4
Телефон: +7 (495) 670 43 17
Телефон: +7 (495) 720 22 15
Декоративний малюнок Дуже багата матеріальна основа декоративно-прикладного мистецтва, тобто використання різноманітних матеріалів. Майстри народних художніх промислів застосовують глину, виробні камені, кістку, ріг, дерево,...
Робота над малюнком Наступає та стадія роботи над малюнком, коли потрібно багато чого уточнити, виправити. Загальне враження від нього зараз таке, що просторовий характер в основному виявлений і потрібно щось більше певне. Більшу...
Силует натури
Доторкаючись олівцем до будь-якого місця в зображенні, не випускайте з очей всю вазу й весь малюнок у цілому. Це варто розуміти однозначно: дивлячись на натуру, не затримуйте погляд на одному місці, а ведіть його нагору-долілиць і вліво - вправо, "обмацуючи" зором весь силует натури. Всі парні елементи намічайте одночасно, визначаючи їхні розміри, відстані й напрямки.

Крім того, із самого початку роботи варто сприймати вазу як форму, що перебуває в просторі, тобто имеющую три виміри. Потім зрівняєте наявне зображення з натурою. Звичайно, порівняння йде поки явно на користь натури, тому що вона з'являється перед очима у всій пишноті свого реального існування, де всі "пророблене" - і форма, і освітленість, і тональні відносини.

Вас зараз повинне цікавити інше: як вірно взяті пропорції, як ваза "поставлена", тобто немає чи враження, що кратер як би нахиляється, "падає" на ту сторону (сподіваємося, що, показуючи квадратну підставу ніжки вази, промальована "наскрізь", ви не забули й про кришку стола-підставки, на якій натура поставлена). Отже, відключившись від всіх інших достоїнств натурної постановки, ви повинні зрівняти пропорції й стійкість вази в зображенні із пропорціями самої моделі.

При малюванні потрібно проробляти всілякі порівняння й зіставлення, аж до звертання до дзеркальця, щоб з його допомогою перевірити малюнок, коли видимий із протилежної сторони він з'являється інакше перед поглядом, добре "проявляючи" непомічені 'Помилки й перекручування форми. Є дуже непоганий, хоча й механічному характері, спосіб перевірки пропорцій зображення. Робиться це так.
Copyright (c) 2009