Малювання з натури
Компонування малюнка Принципи компонування малюнка на форматі аркуша однакові для будь-якого зображення. Виключень при малюванні одиночних моделей майже не буває: той же загальний білий силует,...
Побудова форми Залежно від характеру будови будь-яка людська голова може мати різну форму - яйцеподібну, грушоподібну, кулясту. Тому при побудові форми голови...




Контактні дані Москва, Маросейка вул., 4
Телефон: +7 (495) 670 43 17
Телефон: +7 (495) 720 22 15
Декоративний малюнок Дуже багата матеріальна основа декоративно-прикладного мистецтва, тобто використання різноманітних матеріалів. Майстри народних художніх промислів застосовують глину, виробні камені, кістку, ріг, дерево,...
Робота над малюнком Наступає та стадія роботи над малюнком, коли потрібно багато чого уточнити, виправити. Загальне враження від нього зараз таке, що просторовий характер в основному виявлений і потрібно щось більше певне. Більшу...
Малювання голови людини
Малювання з натури гіпсових зліпків деталей голови скульптури "Давид" Мікеланджело. Практичне значення малювання голови людини. Наступний самий важкий і дуже цікавий етап роботи - малювання голови людини, що починають із вивчення гіпсових зліпків деталей голови: губ, носа, око.

Перш ніж приступитися до малювання, необхідно представити, яку геометричну форму вони нагадують: призму, куб, циліндр і т.д. У малюванні голови варто дотримуватися всіх правил і принципів, якими керуються в образотворчій практиці взагалі. Зображення голови завжди було основною темою для художників, особливо на шляху їхнього професійного становлення.

При малюванні навіть гіпсової моделі скульптурного зображення голови людини ви зможете переконатися, що вона являє собою сложнейший комплекс різних форм, причому взаємозалежних і взаємообумовлених. Тут зміна однієї форми частини чола або підборіддя викликає зміна інший і визначає характерну рису будови поверхні особи людини.

Всі видатні майстри малюнка й живопису, що постійно вивчали різні форми голови, відмінно знали й розбиралися в тім, що кожний художник ґрунтується на своєму баченні: людина бачить у тім ступені, у якій він знає. Хтось досконально знає анатомію, а інший просто ознайомлений з нею, і от вони обоє по-різному бачать той самий предмет.

Дуже точно у свій час сказав, наставляючи молодих художників, автор "Трактату про живопис" італійський теоретик мистецтва: "Поміть, що самий зроблений керівник, що веде через тріумфальні врата до мистецтва,- це малювання з натури. Воно важливіше всіх зразків: довіряйся йому завжди з гарячим серцем, особливо коли придбаєш деяке почуття в малюнку.

Постійно, не пропускаючи жодного дня, малюй що-небудь, тому що немає нічого, що було б занадто незначним для цієї мети; це принесе тобі величезну користь". Для всіх, хто хоче навчитися грамотно малювати, правильне пізнання миру дуже істотно й важливо, особливо у виробленні вміння зображувати людину й насамперед - голову.
Copyright (c) 2009