Малювання з натури
Компонування малюнка Принципи компонування малюнка на форматі аркуша однакові для будь-якого зображення. Виключень при малюванні одиночних моделей майже не буває: той же загальний білий силует,...
Побудова форми Залежно від характеру будови будь-яка людська голова може мати різну форму - яйцеподібну, грушоподібну, кулясту. Тому при побудові форми голови...



Летом в машину лучше всего садиться в солнцезащитных очках, так лучше видно дорогу.
Контактні дані Москва, Маросейка вул., 4
Телефон: +7 (495) 670 43 17
Телефон: +7 (495) 720 22 15
Декоративний малюнок Дуже багата матеріальна основа декоративно-прикладного мистецтва, тобто використання різноманітних матеріалів. Майстри народних художніх промислів застосовують глину, виробні камені, кістку, ріг, дерево,...
Робота над малюнком Наступає та стадія роботи над малюнком, коли потрібно багато чого уточнити, виправити. Загальне враження від нього зараз таке, що просторовий характер в основному виявлений і потрібно щось більше певне. Більшу...
Робота над малюнком
Таке поступове моделювання тоном допомагає увесь час бачити весь малюнок, тобто послідовне наповнення зображення щільністю штрихування тримає загальну тональність малюнка в необхідних границях. Послідовність у моделировке, "ліпленню" форми тоном, коли жоден ділянка зображуваної моделі не пророблений до кінця, допомагає вам уникнути строкатості, що руйнує цілісність зображення.

Виконуючи малюнок подібним чином, ви маєте можливість порівнювати тональність зображення із загальним тоновим станом натури. Для цього іноді відходите від малюнка на певну відстань, що дозволяє охопити поглядом і малюнок, і натуру. Стежите за розходженням у півтонах, але не допускайте того, щоб воно "замайоріло".

Якщо не додержуватися системи в спостереженні натури, що коли малює довго розглядає яку-небудь деталь, зір має властивість трохи "спотворювати" сприйняття й вести від вірності в передачі півтону. Адже ми володіємо насамперед колірним зором, а зображення створюємо чорно^-біле. Послідовність пророблення форми тоном допускає можливість у ході роботи встановлювати в натурі найясніші й самі темні градації світлотіні й тримати їх у поле зору.

Якщо в зображенні ви не будете визначати від них похідні, пропорційні відносини, то закони контрасту, що діють при штучному висвітленні гіпсової моделі особливо активно, приведуть до механічно повторюваних помилок у зображенні. Тонове зображення в малюнку полягає не в ізольованому копіюванні тієї або іншої ділянки, а у встановленні зв'язку між всіма тонами.

У кожному малюнку керуйтеся методом порівняння, звіряйте тону по їхній насиченості й светлоте. Намагайтеся завжди тренувати зір, привчаючи його схоплювати в натурі не вузька ділянка, а більше широкий, для того щоб тільки шляхом порівняння робити висновок про той або інший характер тону. Щоб малюнок розетки відповідав натурі, мало врахувати й дотримати вимоги світлотіньового пророблення зображення.
Потрібно також різноманітити прийоми технічного виконання роботи олівцем. Рецептів тут наказати не можна, тому що в кожної людини своє почуття, уміння бачити натуру, розуміти її, своє бажання домогтися вірної передачі тоном матеріальних властивостей предмета (фактур його поверхні). При завершенні будь-якого малюнка завжди необхідно підсумкове узагальнення.
Copyright (c) 2009