Малювання з натури
Компонування малюнка Принципи компонування малюнка на форматі аркуша однакові для будь-якого зображення. Виключень при малюванні одиночних моделей майже не буває: той же загальний білий силует,...
Побудова форми Залежно від характеру будови будь-яка людська голова може мати різну форму - яйцеподібну, грушоподібну, кулясту. Тому при побудові форми голови...




Контактні дані Москва, Маросейка вул., 4
Телефон: +7 (495) 670 43 17
Телефон: +7 (495) 720 22 15
Декоративний малюнок Дуже багата матеріальна основа декоративно-прикладного мистецтва, тобто використання різноманітних матеріалів. Майстри народних художніх промислів застосовують глину, виробні камені, кістку, ріг, дерево,...
Робота над малюнком Наступає та стадія роботи над малюнком, коли потрібно багато чого уточнити, виправити. Загальне враження від нього зараз таке, що просторовий характер в основному виявлений і потрібно щось більше певне. Більшу...
Робота над малюнком
Наступає та стадія роботи над малюнком, коли потрібно багато чого уточнити, виправити. Загальне враження від нього зараз таке, що просторовий характер в основному виявлений і потрібно щось більше певне. Більшу форму визначають способом " обру-бовки", як сказав скульптор, "відтинаючи все зайве".

Одержавши на стадії "обрубовки" форми об'ємність малюнка, постарайтеся зберегти це враження до кінця зображення розетки. Думаємо, що ви не забруднили малюнок; безліччю "пошукових" слідів олівця, намічали лінії легко й вільно. Малюнок зараз повинен виглядати таким, що над ним можна ще довго працювати. Тонове рішення зображення розетки з акантовими листами залежить від того, як ви впораєтеся зі складностями нагромадження штрихового шару олівця.

Уже неодноразово згадувалося про те, що неписьменна або скоріше байдужна моделировка форми тоном руйнує враження об'ємності предмета, що малюється. Форма в малюнку повинна "ліпитися" штрихами, що прокладаються по напрямку її поверхонь, і будь-яке порушення цього правила веде до невдачі, а від її до непевності у своїх можливостях. Всі ділянки зображення неминуче вимагають моделировки форми, крім у тоновому малюнку лише ті, де поверхня має потребу в передачі відблисків і самих яскравих місць.

Побудувавши конструктивну основу форми розетки, ви концентруєте увагу вже на тоновий стан натури. Воно поки складніше в порівнянні з тим, що вам доводилося робити дотепер. Але в порівнянні з дилетантами (аматорами) ви значно пішли вперед, багато чого довідалися й практично втілили у своїх малюнках.

Дилетант, одержавши завдання намалювати розетку, не став би мудрувати, а аккуратненько скопіював контури всієї моделі й оттушевал їх у країв, анітрошки не піклуючись про відповідність освітленості в натурі й малюнку. А для вас все повинне бути інакше, тобто правильно й грамотно. На завершальному етапі малювання розетки проробіть деталі всієї форми, не допускаючи довгої затримки над якийсь одною.
Copyright (c) 2009