Малювання з натури
Компонування малюнка Принципи компонування малюнка на форматі аркуша однакові для будь-якого зображення. Виключень при малюванні одиночних моделей майже не буває: той же загальний білий силует,...
Побудова форми Залежно від характеру будови будь-яка людська голова може мати різну форму - яйцеподібну, грушоподібну, кулясту. Тому при побудові форми голови...

Продажа: Алмазный инструмент - Купить дверные ручки апекс premier.;precio kamagra sin receta


Контактні дані Москва, Маросейка вул., 4
Телефон: +7 (495) 670 43 17
Телефон: +7 (495) 720 22 15
Декоративний малюнок Дуже багата матеріальна основа декоративно-прикладного мистецтва, тобто використання різноманітних матеріалів. Майстри народних художніх промислів застосовують глину, виробні камені, кістку, ріг, дерево,...
Робота над малюнком Наступає та стадія роботи над малюнком, коли потрібно багато чого уточнити, виправити. Загальне враження від нього зараз таке, що просторовий характер в основному виявлений і потрібно щось більше певне. Більшу...
Ознаки натури
Малюнок потрібно увесь час вести так, щоб для посилення тону були певні резерви здатності, що криє, олівця. Крім того, у моделировке тоном зображення гіпсової моделі ніяк не можна використовувати олівець більше першого ступеня м'якості. Моделюючи форму тоном, стежите за всіма градаціями світлотіні, порівнюйте рефлекси з півтонами.

Створюючи пластику загального світлотіньового стану моделі у своєму малюнку, ви стаєте як би скульпторами, що переслідують одну головну мету домогтися правдивості й об'ємності форми голови античного зразка. І як скульптур ніде не затримується довго в одному місці на доскональній обробці обсягу, тому що це шкодить загальному характеру його роботи, так і ви в малюнку теж працюєте скрізь, не відпрацьовуючи до кінця окрема ділянка зображення.

Така поступовість нагромадження різноманітних штрихів приводить ваш малюнок у відповідний вид. Голова Афродіти має великі й узагальнені форми, позбавлені випадкових" відволікаючих від цілісного вигляду моделі дріб'язків, які могли б поставити вас у скрутний стан через нестійке сприйняття, що легко дробиться під дією окремих деталей.

Крім того, щільність тону самого гіпсу з його матовою поверхнею дозволяє бачити завдяки освітленому нейтральному тлу тіньові ділянки не просто плоскими плямами, але із чіткими обсягами. Світлотіньові градації в натурі підказують структуру форми, і вам необхідно неї зрозуміти й передати в малюнку. Детально проробляючи всю форму голови, дивитеся на ту або іншу деталь як на сукупність поверхонь простої форми.

Звичайно, цю просту форму потрібно вміти бачити, щоб підкорити їй характерні риси складної - знайти подібність. Ока Афродіти в скульптурному узагальненні без райдужної оболонки й зіниці проте виглядають як би що реально дивляться, на губах "блукає" невловима посмішка, вся особа богині' любові й краси "світиться" радісним, хоча й умиротвореному відчутті життя й молодості.
Copyright (c) 2009