Малювання з натури
Компонування малюнка Принципи компонування малюнка на форматі аркуша однакові для будь-якого зображення. Виключень при малюванні одиночних моделей майже не буває: той же загальний білий силует,...
Побудова форми Залежно від характеру будови будь-яка людська голова може мати різну форму - яйцеподібну, грушоподібну, кулясту. Тому при побудові форми голови...

какие характеристики чехлы к ipad air 2 купить киев в Одессе


Контактні дані Москва, Маросейка вул., 4
Телефон: +7 (495) 670 43 17
Телефон: +7 (495) 720 22 15
Декоративний малюнок Дуже багата матеріальна основа декоративно-прикладного мистецтва, тобто використання різноманітних матеріалів. Майстри народних художніх промислів застосовують глину, виробні камені, кістку, ріг, дерево,...
Робота над малюнком Наступає та стадія роботи над малюнком, коли потрібно багато чого уточнити, виправити. Загальне враження від нього зараз таке, що просторовий характер в основному виявлений і потрібно щось більше певне. Більшу...
Побудова зображення
Оптимальна відстань до натури має значення не тільки тому, що дозволяє добре бачити всі деталі, але й тому, що можна порівнювати моделі й зображення, стежити за загальною побудовою. В обов'язковому короткому вступному малюнку на невеликому горизонтальному форматі ви вирішуєте компоновочную завдання, намічаєте розподіл всіх форм зліпка й прокладаєте тіньові ділянки. Проробивши підготовчу вправу, ви тим самим знаходите необхідну додаткову впевненість у собі.

Цікава особливість даного завдання полягає в тім, що в малюнку гіпсової моделі зліпка губ голови Давида початок роботи утруднений через відсутність зовнішніх точок опори, за допомогою яких легше будувати зображення предмета. Зараз модель підвішена, тобто вона не поставлена на якусь опору - стіл, подіум - і вам потрібно будувати малюнок із внутрішній, приналежній самій натурі точок опори.

Не забувайте, що при такій побудові потрібно вміти бачити предмет малювання не тільки в натурі, але й у зображенні "наскрізь", "прозорим". Крім того, просторове положення моделі, коли вона злегка відхилена через перспективні закономірності, теж повинне бути враховане при побудові малюнка.

Всі ці фактори дуже істотні, і тільки образотворча грамотність малювальника допоможе йому їх побачити й неодмінно врахувати. Для цього ви користуєтеся строгими орієнтирами в малюванні: вертикаллю й горизонталлю. Приступаючи до малюнка на' великому форматі, використовуйте попередній начерк" у якому ви вже визначили співвідношення висоти й довжини прямокутного зліпка.

Позначивши великий прямокутник з урахуванням гаданого ока перспективних змін, точно знайшовши його місце у форматі, проведіть потім серединні лінії відповідно положенню губ у натурі й відразу уточните їх, якщо допустили навіть незначне відхилення, тому що далі при побудові малюнка така дрібна помилка спричинить порушення загального характеру форми.
Copyright (c) 2009