Малювання з натури
Компонування малюнка Принципи компонування малюнка на форматі аркуша однакові для будь-якого зображення. Виключень при малюванні одиночних моделей майже не буває: той же загальний білий силует,...
Побудова форми Залежно від характеру будови будь-яка людська голова може мати різну форму - яйцеподібну, грушоподібну, кулясту. Тому при побудові форми голови...




Контактні дані Москва, Маросейка вул., 4
Телефон: +7 (495) 670 43 17
Телефон: +7 (495) 720 22 15
Декоративний малюнок Дуже багата матеріальна основа декоративно-прикладного мистецтва, тобто використання різноманітних матеріалів. Майстри народних художніх промислів застосовують глину, виробні камені, кістку, ріг, дерево,...
Робота над малюнком Наступає та стадія роботи над малюнком, коли потрібно багато чого уточнити, виправити. Загальне враження від нього зараз таке, що просторовий характер в основному виявлений і потрібно щось більше певне. Більшу...
Побудова форми
Нагадуємо, що приступати до етапу конкретизації форми можна тільки при правильній лінійно-конструктивній побудові голови. Сприйняття гіпсової моделі з усіма її подробицями в процесі відображення на образотворчій площині повинне обов'язково доповнюватися поняттєво-логічними операціями. Ви бачите в натурі чарівну м'якість форм я їхніх переходів. Чарівна плавність обсягів особи богині може повести деяких рисующих від правильних образотворчих дій.

Тому не захоплюйтеся подробицями при конкретизації форми настільки, наскільки це змушує вас малювати навмання - від себе. Уже при конкретизації форми голови не допускайте одноманітності в застосуванні технічних прийомів малюнка. Тут потрібно варіювати їх залежно від форми - її напрямку, переходів від опуклих місць до ввігнутих, тобто стежити за пластичною характеристикою форми.

На цій стадії малювання визначається рівень розробки малюнка, що має на увазі пластичну характеристику зображення голови за допомогою світлотіні. Завдяки висвітленню дуже добре виявляється логіка будови великої форми, що розпадається на кілька планів і утворить ясні границі переходів світла, півтонів, тіней, рефлексів.

Важливо тільки вміти бачити взаимопереходы форм, виявлені світлотінню, і не допускати в малюнку змазування цих переходів, через що зникає конструктивна ясність форми. Далі процес малювання пов'язаний з моделировкой форми тоном. Від малювальника тут потрібна відома делікатність. Протягом попередньої роботи ви користувалися тією технікою олівця, що не дозволяла допускати бруд і чорність на папері.
Copyright (c) 2009