Малювання з натури
Компонування малюнка Принципи компонування малюнка на форматі аркуша однакові для будь-якого зображення. Виключень при малюванні одиночних моделей майже не буває: той же загальний білий силует,...
Побудова форми Залежно від характеру будови будь-яка людська голова може мати різну форму - яйцеподібну, грушоподібну, кулясту. Тому при побудові форми голови...

заказжу себе чехлы к ipad 4 киев в Одессе


Контактні дані Москва, Маросейка вул., 4
Телефон: +7 (495) 670 43 17
Телефон: +7 (495) 720 22 15
Декоративний малюнок Дуже багата матеріальна основа декоративно-прикладного мистецтва, тобто використання різноманітних матеріалів. Майстри народних художніх промислів застосовують глину, виробні камені, кістку, ріг, дерево,...
Робота над малюнком Наступає та стадія роботи над малюнком, коли потрібно багато чого уточнити, виправити. Загальне враження від нього зараз таке, що просторовий характер в основному виявлений і потрібно щось більше певне. Більшу...
Моделировка форми
По обсязі своєму форми стилізованої рослини повинні моделюватися по-різному: одні - виразніше, яскравіше, інші - приглушеннее. Але в багатьох учнів є одна об'єднуюча їхня риса - наївно все в натурі розглянути й однаково ретельно всі "обробити".

Тим часом моделировку форми тоном потрібно різноманітити, тому що дрібні форми рослинного орнаменту різні по пристрої й наповненню світлотіньовими нюансами. У процесі роботи не забувайте постійно порівнювати малюнок з натурою. Учитеся почувати дрібні об'ємні форми, що розрізняються тільки завдяки властивостям світлотіні підкорятися всіляким змінам поверхні рельєфного орнаменту.

Весь хід роботи над малюнком гіпсової моделі: постановка, пропорції, побудова, моделировка форми - зовсім не означає, що в зображенні повинна бути передана натура взагалі. Перед вами став у натурі конкретний зліпок гіпсового орнаменту зі своїм світлотіньовим станом, характером вигину гілки, особливим розподілом частин, і саме цей натурний предмет треба намалювати.

У вправі по малюванню гіпсового орнаменту ви продовжували практично вивчати основи зображення об'ємної форми й ще l раз переконалися в тім, що форма виявляється й виражає свої матеріальні властивості за допомогою світла. Нове завдання, що ви виконаєте, переслідує всі ті ж мети, що й раніше: прилучити вас до методично правильного способу малювання, умінню дивитися на натуру, частка погоджувати із загальним, удосконалювати технічні навички володіння олівцем і т.д.

Як натура береться складна архітектурна деталь -розетка з листів аканта (орнаментальний мотив у вигляді стилизс- ванного квітки, що розпустилося). Перше враження від гіпсової моделі даної розетки зробить у свідомості сумбур сприйняття, тому що форма предмета для вас незвичайна. Спочатку придивитеся до натури й не відразу, але поступово ви станете сприймати її логіку й привабливість.
Copyright (c) 2009