Малювання з натури
Компонування малюнка Принципи компонування малюнка на форматі аркуша однакові для будь-якого зображення. Виключень при малюванні одиночних моделей майже не буває: той же загальний білий силует,...
Побудова форми Залежно від характеру будови будь-яка людська голова може мати різну форму - яйцеподібну, грушоподібну, кулясту. Тому при побудові форми голови...

разбивочные работы http://zemservice.kiev.ua/services/geodeziya/vyinos-v-naturu.html геодезия


Контактні дані Москва, Маросейка вул., 4
Телефон: +7 (495) 670 43 17
Телефон: +7 (495) 720 22 15
Декоративний малюнок Дуже багата матеріальна основа декоративно-прикладного мистецтва, тобто використання різноманітних матеріалів. Майстри народних художніх промислів застосовують глину, виробні камені, кістку, ріг, дерево,...
Робота над малюнком Наступає та стадія роботи над малюнком, коли потрібно багато чого уточнити, виправити. Загальне враження від нього зараз таке, що просторовий характер в основному виявлений і потрібно щось більше певне. Більшу...
Композиція малюнка
Для симетричної композиції декоративного малюнка характерна врівноваженість правої й лівої або верхньої й нижньої частин по масі, обрисам і т.п. Композиційні пошуки при роботі над малюнком для якого або вироби пов'язані з обліком зорового сприйняття маси цього виробу. Було б помилкою почати малюнок, не продумавши й не виробивши ніяких певних міркувань щодо того, що будеш зображувати, і як це може виглядати.

Треба прикласти всі зусилля, щоб якнайкраще уявити собі елементарні закономірності форми виробу, що будеш малювати. Характер Зорового сприйняття маси враховує розміри й форму виробу, колір, фактуру й текстуру (природний малюнок) матеріалу, ступінь освітленості поверхні й т.д.

Звідси можна вивести поняття, що декоративне малювання є по суті створення проекту майбутнього виробу декоративно-прикладного мистецтва. Розробка декоративного малюнка виробу здійснюється з обліком эстетических вимог у дусі сформованих художніх традицій. Перед виробленням правильного подання про характер виробу треба усвідомити, як побудувати форму й пропорції.

При цьому помнете про особливість того виду композиції, що вибраний для рішення завдання: фронтальний або глибинно-просторовий. Це дуже важливо, тому що перед вами виступає необхідний у таких випадках орієнтир. Нерідко доводиться попадати в ситуації, особливо у творчій композиційній роботі, коли початок її підказують несподівані знахідки з арсеналу того, що автор проекту виробу знає й уміє застосувати.

Дуже потрібну роль у подібних утрудненнях грає також виконання невеликого ескізу. Приступаючи до ескізу, варто уважно поставитися до аналогів, баченим ніколи в натурі або в ілюстраціях і відбитим у пам'яті. Всі ці додаткові фактори треба зібрати в один цільний об'ємно-просторовий образ, щоб зникла відволікаюча від роботи думка про набір плоских обрисів декоративного зображення.
Copyright (c) 2009