Малювання з натури
Компонування малюнка Принципи компонування малюнка на форматі аркуша однакові для будь-якого зображення. Виключень при малюванні одиночних моделей майже не буває: той же загальний білий силует,...
Побудова форми Залежно від характеру будови будь-яка людська голова може мати різну форму - яйцеподібну, грушоподібну, кулясту. Тому при побудові форми голови...

how to recover files that have been deleted on mac


Контактні дані Москва, Маросейка вул., 4
Телефон: +7 (495) 670 43 17
Телефон: +7 (495) 720 22 15
Декоративний малюнок Дуже багата матеріальна основа декоративно-прикладного мистецтва, тобто використання різноманітних матеріалів. Майстри народних художніх промислів застосовують глину, виробні камені, кістку, ріг, дерево,...
Робота над малюнком Наступає та стадія роботи над малюнком, коли потрібно багато чого уточнити, виправити. Загальне враження від нього зараз таке, що просторовий характер в основному виявлений і потрібно щось більше певне. Більшу...
Компонування малюнка
Принципи компонування малюнка на форматі аркуша однакові для будь-якого зображення. Виключень при малюванні одиночних моделей майже не буває: той же загальний білий силует, легко намічувані пропорційні співвідношення величин та ін. Потрібно увесь час виходити із цілого, підкоряючи йому деталі. Крім того, правильне розуміння, форми голови повинне ґрунтуватися на вмінні бачити взаємозв'язок всіх її частин.

У даному малюнку необхідно показувати окремі маси загальної форми, подібно тому, як це роблять скульптори, але тільки в глині. Добре взяте загальне навіть у гранично спрощеному виді нагадує на плоскій поверхні паперу як би реальну об'ємність. Приступаючи до малюнка экорше, ви повинні були звернути увагу на активний рух, "зупинене" Гудоном у формі легкої откинутости в майже невловимого повороту голови ледве вправо.

Цьому руху в малюнку допоможе профільна, тобто умовна (допоміжна) лінія. Уважно вивчаючи натуру як у ході зорового спостереження, так і в процесі її зображення, придивитеся до наявності в ній основних прямих поверхонь форми. Така "обрубовка" форми голови допомагає бачити обсяг у зображенні й передати його в остаточному виді без спрощеності й різкості в трактуванні.

На черепній коробці, як ви пам'ятаєте, розташовуються надчерепний м'яз, що підрозділяється на три частини - лобовий мускул, сухожильний шолом і потиличний мускул, і два скроневі м'язи. Гудон у голові "людини з оголеними мускулами" показав ці м'язи, і хоча в гіпсовому зліпку вони дуже узагальнені, проте чітко проглядаються.

Вам необхідно звернути на них увага. Скульптор чудово розібрався із трактуванням зовні розташованих лицьових м'язів. Готова м'язова характеристика моделі повинна націлити вас не на змальовування якихось виступів, поглиблень, світлотіньових ефектів і т.п., а на практичне знайомство з розташуванням того або іншого м'яза на голові людини
Copyright (c) 2009