Малювання з натури
Компонування малюнка Принципи компонування малюнка на форматі аркуша однакові для будь-якого зображення. Виключень при малюванні одиночних моделей майже не буває: той же загальний білий силует,...
Побудова форми Залежно від характеру будови будь-яка людська голова може мати різну форму - яйцеподібну, грушоподібну, кулясту. Тому при побудові форми голови...




Контактні дані Москва, Маросейка вул., 4
Телефон: +7 (495) 670 43 17
Телефон: +7 (495) 720 22 15
Декоративний малюнок Дуже багата матеріальна основа декоративно-прикладного мистецтва, тобто використання різноманітних матеріалів. Майстри народних художніх промислів застосовують глину, виробні камені, кістку, ріг, дерево,...
Робота над малюнком Наступає та стадія роботи над малюнком, коли потрібно багато чого уточнити, виправити. Загальне враження від нього зараз таке, що просторовий характер в основному виявлений і потрібно щось більше певне. Більшу...
Гіпсова ваза
Малювання з натури класичної гіпсової вази. Нове завдання завжди є подальшим розвитком навчальної програми по вивченню основ образотворчої грамоти. У ньому ставляться нові завдання малювання й вираження тонального ладу великої форми. Знову ви станете малювати гіпсову модель. Знову будете аналізувати метод зображення форми й вирішувати проблему відтворення матеріальних властивостей натури.

Малюнок буде дуже важким, тому що зображувати має бути як більшу по розмірах модель - класичну вазу, так і обсяг, якому потрібно охарактеризувати різноманітними деталями, що перебувають із ним у єдності. Давньогрецькі керамічні посудини, у яких зберігалося зерно, маслинове масло, вино й т.д., мали різну форму й відповідно назви, наприклад: пелика, кратер, амфора, килик, киаф, лекиф, пиксида, скифос. Пізніше, у періоди підйому мистецтва, від давньогрецьких зразків багато чого було успадковано.

Правда, ніколи більше, у жодній країні художники так і не змогли створити нічого переважаючі художні досягнення греків по почуттю краси й гармонії, ясності й життєстверджуючої сили. Починаючи з епохи Відродження тривалий час зразком для наслідування вважалося все, що ставилося до області мистецтва й архітектури в античний час (латинське слово antiquus, що означає "древній", уперше вжили в XV в. для позначення періоду розквіту й занепаду Древньої Греції й Древнього Рима).

В XVI в. з появою художніх академій в Італії, де навчали майбутніх художників, назріла необхідність у гіпсових виливках скульптурних і архітектурних обсягів, придатних для малювання з натури. Пізніше художні навчальні заклади стали організовуватися майже у всіх країнах Європи, і майбутні художники малювали гіпсові копії античних зразків. Серед натурних моделей для малювання широко використовувалися античні вази.
Copyright (c) 2009