Малювання з натури
Компонування малюнка Принципи компонування малюнка на форматі аркуша однакові для будь-якого зображення. Виключень при малюванні одиночних моделей майже не буває: той же загальний білий силует,...
Побудова форми Залежно від характеру будови будь-яка людська голова може мати різну форму - яйцеподібну, грушоподібну, кулясту. Тому при побудові форми голови...




Контактні дані Москва, Маросейка вул., 4
Телефон: +7 (495) 670 43 17
Телефон: +7 (495) 720 22 15
Декоративний малюнок Дуже багата матеріальна основа декоративно-прикладного мистецтва, тобто використання різноманітних матеріалів. Майстри народних художніх промислів застосовують глину, виробні камені, кістку, ріг, дерево,...
Робота над малюнком Наступає та стадія роботи над малюнком, коли потрібно багато чого уточнити, виправити. Загальне враження від нього зараз таке, що просторовий характер в основному виявлений і потрібно щось більше певне. Більшу...
Декоративний малюнок
Виконуючи завдання по поставлянню візерунка; ви зобов'язані як би забути те, що предмет має обсяг, перебуває в просторі, наділений розмаїтістю колірних відтінків в умовах световоздушной середовища й т.д. Тут головне не зображення як таке, а перетворення реальної форми в задуманий мотив. При цьому орнаментальну форму передають площинне, навіть спеціально підкреслюють площинну умовність мови декоративно-прикладного мистецтва.

Психологічна робота над створенням узагальненого декоративного образа являє собою процес відволікання від ряду приватних подробиць. Як відомо, достаток деталей у предметі заважає цілісному його сприйняттю. Точно так само достаток частковостей в одних образах утрудняє створення нових, більше оригінальних образів. Виходить, потрібно прагнути до виділення самих загальних ознак із приватних образів і об'єднанню їх у новому образі. По такому шляху повинне йти декоративне малювання.

Необхідно вчитися створювати гарні, ритмічні й емоційно насичені композиції як орнаментальні побудови, які пізніше виявляються основою роботи в декоративній обробці виробів. Учитеся також розуміти відповідність пластичних і технологічних якостей матеріалів. Лад декоративного малюнка базується на загальноприйнятих законах композиції. Теорія композиції в декоративно-прикладному мистецтві розроблена на принципах і об'єктивних закономірностях.

У загальній системі цих закономірностей головне місце належить тектоніці (від греч. icktonikos, що означає "стосовний до будівництва"), що включає такі цінності, як домірність частин і цілого, вагомість форми, напруженість конструктивного матеріалу, іншими словами, це зриме відбиття у формі всіх її проявів - пропорцій, метричних повторів, характеру й т.д. Композицію декоративного малюнка не можна розглядати як заздалегідь задану форму або певний набір готових рецептів побудови.
Copyright (c) 2009