Малювання з натури
Компонування малюнка Принципи компонування малюнка на форматі аркуша однакові для будь-якого зображення. Виключень при малюванні одиночних моделей майже не буває: той же загальний білий силует,...
Побудова форми Залежно від характеру будови будь-яка людська голова може мати різну форму - яйцеподібну, грушоподібну, кулясту. Тому при побудові форми голови...




Контактні дані Москва, Маросейка вул., 4
Телефон: +7 (495) 670 43 17
Телефон: +7 (495) 720 22 15
Декоративний малюнок Дуже багата матеріальна основа декоративно-прикладного мистецтва, тобто використання різноманітних матеріалів. Майстри народних художніх промислів застосовують глину, виробні камені, кістку, ріг, дерево,...
Робота над малюнком Наступає та стадія роботи над малюнком, коли потрібно багато чого уточнити, виправити. Загальне враження від нього зараз таке, що просторовий характер в основному виявлений і потрібно щось більше певне. Більшу...
Декоративний малюнок
Дуже багата матеріальна основа декоративно-прикладного мистецтва, тобто використання різноманітних матеріалів. Майстри народних художніх промислів застосовують глину, виробні камені, кістку, ріг, дерево, метали й т.д. З покоління в покоління передаються технологічні прийоми художньої обробки й декоративної обробки виробів.

У художній обробці виробів діє головна закономірність декоративно-прикладного мистецтва - погодженість эстетического з утилітарним. Малюнок у декоративно-прикладному мистецтві Між малюванням з натури й декоративним малюванням існує велике розходження.

Якщо при роботі з натури ви зображуєте природні форми в різних положеннях і з різними світлотіньовими відносинами й колірними відтінками, то в декоративному малюванні ці форми потрібно показати у вигляді певного орнаментального мотиву - умовно, стилизованно (узагальнення зображуваних фігур за допомогою умовних прийомів).

Таким чином, декоративний малюнок є результат знайденого взаємозв'язку між сприйняттям природи й декоративним відображенням дійсності. Орнамент є вираженням різних відчуттів і настроїв людини. Це досягається за рахунок композиційного рішення, розташування мотиву візерунка в смузі, квадраті, колі й т.п.

Смуги орнаменту можуть бути розділені по-різному: на квадрати, прямокутники, трикутники, багатокутники, кола, овали й т.д. Квадрат створює враження спокою, прямокутник - відчуття тісноти, напруженості. Зміна положення візерунка впливає на порив, стрімкість, різкість ритму (відмінна риса орнаменту полягає насамперед у ритмічності повторення мотиву).

Чергуванням різних положень основної деталі візерунка з різними напрямками елементів або зі зміною плавності контурів можна домогтися відчуття ліричності, м'якості або занепокоєння, сторожкості. Певний характер- малюнка й особливий лад мотиву візерунка ставлять перед вами складні завдання перетворення природних форм у декоративні образи за. рахунок спрощення елементів.
Copyright (c) 2009