Малювання з натури
Компонування малюнка Принципи компонування малюнка на форматі аркуша однакові для будь-якого зображення. Виключень при малюванні одиночних моделей майже не буває: той же загальний білий силует,...
Побудова форми Залежно від характеру будови будь-яка людська голова може мати різну форму - яйцеподібну, грушоподібну, кулясту. Тому при побудові форми голови...




Контактні дані Москва, Маросейка вул., 4
Телефон: +7 (495) 670 43 17
Телефон: +7 (495) 720 22 15
Декоративний малюнок Дуже багата матеріальна основа декоративно-прикладного мистецтва, тобто використання різноманітних матеріалів. Майстри народних художніх промислів застосовують глину, виробні камені, кістку, ріг, дерево,...
Робота над малюнком Наступає та стадія роботи над малюнком, коли потрібно багато чого уточнити, виправити. Загальне враження від нього зараз таке, що просторовий характер в основному виявлений і потрібно щось більше певне. Більшу...
Антична скульптура
Малювання з натури гіпсової моделі голови людини (антична скульптура). Гіпсові зліпки з античних скульптурних добутків, що дійшли до вас. частиною в оригіналах, а більше в римських копіях, служать зразками при навчанні молодих художників. Такі зліпки з оригіналів почали робити в епоху Відродження для зборів колекціонерів.

Починаючи з XVII в. з'являється навчальне малювання з гіпсових копій. В античний період скульптурні добутки створювалися з мармуру, а копії з них відливали з досить стійкого й міцного сплаву металів - бронзи. Римські копії із грецьких оригіналів дуже часто висікали теж у мармурі.

Кращі сорти цього матеріалу, що володіє міцною структурою, гарним тоном, найніжнішими переходами світлотіні, властивістю пропускати світло і як би розчиняти в повітрі обрису, дозволили давньогрецьким скульпторам створити дивні утвори, що викликають і сьогодні непідроблений захват і замилування. Древні джерела оповідають про те, як цінували, наприклад, сучасники статую богині любові Афродіти, виліплену скульптором Праксителем.

Оголена богиня приготувалася до купання, і скульптор передав цю дію з такою мірою художнього смаку, що валив кожного нового глядача в особливий стан, непередаваний ніякими словами. Статуя була придбана жителями острова, установлена в невеликому храмі, побудованому спеціально для неї в красивейшем природному парку.

Острів став місцем паломництва. Усім хотілося побачити мармурове зображення богині любові й краси. Один з античних істориків залишив письмове свідчення про те, як цар Никомед готовий був роздобути статую ценою, равною всім зовнішнім боргам книдян, але ті відкинули пропозицію й зберегли твір Праксителя в себе на острові
Copyright (c) 2009